Młodość, a moda

Młodość, a moda

Młodość rządzi się swoimi prawami – tak głosi stare powiedzenie, z którym ciężko się nie zgodzić. Bo młodość to bardzo specyficzny czas, pełen nadziei, ambicji i umiłowania wolności.

Młode spojrzenie na świat
Młodzi ludzie w dzisiejszych czasach cenią tolerancję, otwarty umysł i indywidualność. Coraz częściej dają też temu wyraz poprzez swój sposób ubierania. I chociaż innym ich modowe wybory mogą wydawać się niestosowne i szokujące, to oni się tym nie przejmują. Skoro sposób ubierana ma wyrażać ich charakter czy poglądy na świat, jak mogą się tego wstydzić?

Uliczny styl
Moda uliczna szturmem zdobyła serca młodzieży. Przykładem marki ją oferującej jest marka Turbokolor. W szerokim asortymencie marki każdy znajdzie coś, co wpasuje się w jego definicję streetwear.

Bo Turbokolor rozumie, że modą trzeba się bawić i nie wolno zamykać jej w żadnych ramach. Dlatego asortyment marki mieści zarówno koszule, jak i luźne t-shirty, spodnie dresowe, jak i bardziej eleganckie. Niech młodzież sama zdecyduje, czy jest dla niej moda uliczna.

Umiłowanie wolności
Streetwear – w żaden sposób nie da się go konkretnie zdefiniować. To ubrania, które mają odzwierciedlać niepokorny charakter młodości. Wykonane z dobrych jakościowo materiałów, czasem o klasycznym kroju, ale ozdobione sloganami czy grafikami.

W modzie ulicznej nie jest ważne, co się nosi, ale jak się to robi – najlepiej lekko od niechcenia, nonszalancko i z tak potrzebną nutką przekory.